שאלות נפוצות
משלוחים ואיסוף חבילות
כמה זמן יקח להזמנה שלי להגיע ?
משלוח המוצר שלך הוא בראש סדר העדיפויות שלנו, כל יום אנו שולחים מאות מוצרים ללקוחות מרוצים בישראל.יחד עם זאת, מכיוון שרוב המחסנים שלנו בנויים בתצורה-בינלאומית, זמני המשלוח והטיפול שלנו עשויים להשתנות לכן איננו יכולים להציע משלוח מהיום-להיום.
זמן עיבוד:ברגע שנקבל את התשלום שלך, אנו שולחים מיד את התשלום לספקים שלנו לאימות הזמנה, התאמה, בדיקת איכות ואריזה - אשר יכול לקחת 1-4 ימים נוספים.
זמן משלוח: מתייחס לזמן שלוקח לפריטים להישלח מהמחסן ליעד,אשר בדרך כלל לוקח 7-15 ימים, אם כי בפועל הזמנים עשויים להשתנות.
מעקב:ברגע שההזמנה שלך נשלחת, תקבלי אימייל המכיל מספר מעקב אישי המאפשר לך לאתר בקלות את המוצר שלך ישירות מאתנו. (קישור לעמוד המעקב).שימו לב שבעוד רוב חברות השילוח מספקות שירות מעקב, איננו יכולים להבטיח זאת בכל המקרים.
אפשרויות תשלום ומדיניות תשלומים
מהן אפשרויות התשלום באתר?
ניתן לשלם באתר באמצעות כרטיס אשראי או באמצעות פייפל.
האם האתר מאובטח ובטוח לקנייה?
בהחלט כן! אתר ChicBotique הינו אתר מאובטח בתעודת SSL רשמית ובעזרים נוספים שמגבירים את אבטחת האתר כך שכל הנתונים שמוסרים לקוחותינו נשארים חסויים ומאובטחים. סודיות המידע נשמרת באמצעות פרוטוקול סטנדרטי לסחר אלקטרוני המשמש להצפנת נתונים מרגע קבלת בערכת ועד להעברתם למערכת “אתר ChicBotique”.
קנייה באתר
האם עלי להירשם לאתר בכדי לבצע רכישה ?
אין צורך להירשם לאתר וניתן לבצע רכישה כאורח. יחד עם זאת, כן צריך למלא פרטים על מנת שנדע לאן לשלוח את החבילה וכיצד ליצור עמך קשר.
כיצד אדע שהרכישה שלי התקבלה במערכת ?
בסיום תהליך הקנייה תועברו לעמוד “תודה” שבו יוצג לכם אישור ביצוע הרכישה יחד עם מספר הזמנתכם. אישור אוטומטי של ההזמנה יישלח גם לכתובת הדוא”ל שלכם לנוחיתכם.
לא קיבלתי אישור רכישה. מה עושים?
במידה והאישור האוטומטי לא הגיע אליכם למייל תוך 24 שעות יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון 012-3456789.